Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Opis szablonu

Szablon DEALER od Shopcademy


Uniwersalny design

Szablon zaprojektowaliśmy z myślą o tym, aby był jak najbardziej uniwersalny i ponadczasowy, dlatego posłuży przez wiele lat.  Dzięki wykorzystaniu białego tła, sprawdzi się dobrze w prezentowaniu niemal każdego asortymentu, łatwo też będzie przygotować pasujące do szablonu banery i dostosować kolorystykę, żeby nadać szablonowi charakteru Twojej marki. 

Na uniwersalny szkielet szablonu, nanieśliśmy aktualnie popularne w e-commerce trendy. Wykorzystaliśmy nowoczesne ikony w nagłówku, oraz zdecydowaliśmy się zaokrąglić rogi bannerów w szablonie. Na mobilu dodaliśmy także efektowny nagłówek z dużym banerem. Stworzyliśmy również nowocześnie wyglądającą, czytelną stopkę. 

Gotowe sekcje i szybki start

W szablonie na stronie głównej, stworzyliśmy aż kilkanaście gotowych sekcji, w których w ciekawy sposób zaprezentujesz swoją ofertę. Wykorzystaliśmy w nich ciekawe formatowanie nagłówków i obrazów, oraz niestandardowe ustawienia kolumn. Możesz więc po prostu wypełnić zaplanowane przez nas sekcje swoimi materiałami, lub przyjrzeć się ich ustawieniom, żeby stworzyć własne. A dzięki technologii Storefront, możesz też z łatwością zmienić kolory, czcionki, czy przyciski w ustawieniach szablonu.
Wypełnienie gotowych sekcji zajmie Ci około 30 minut, możesz więc szybko ruszyć z nowym wyglądem sklepu.  

Dodatkowe funkcje

Szablon wypełniliśmy po brzegi dodatkowymi modułami, żeby dać Ci możliwość zbudowania pięknego i funkcjonalnego sklepu, z którego będziesz dumny. Dodatkowe moduły własne mają za zadanie podnieść konwersję w sklepie, zatrzymać klienta na dłużej i sprawić, że chętnie będzie wracał. Do szablonu Dealer, wybraliśmy aż 14 dodatkowych modułów własnych. 

Moduł sticky header z logo
- przy scrollowaniu strony, nagłówek z logo i linkami przykleja się u góry okna
- to wygodna nawigacja dla użytkownika i utrwalanie Twojego brandu, dzięki stale widocznemu logo Twojej marki
- przyklejony nagłówek możesz wygodnie włączać lub wyłączać (w zakładce "Pop-upy i dodatki").

 

Moduł widget złap zniżkę
- pływający przycisk, który uruchamia okienko pop-up z zapisami na newsletter
- skuteczniejszy niż denerwujące popupy, bo klient może go samodzielnie otworzyć w dowolnym momencie,
- wzbudza ciekawość, przykuwa uwagę, zatrzymuje klientów na dłużej
- ten widget to skuteczny sposób na budowanie wartościowej bazy mailowej Twojego sklepu i powracających klientów.

Moduł swap miniatury
- Po najechaniu kursorem na kafelek produktu na listach produktów, zmienia się zdjęcie na kafelku (z pierwszego, na drugie zdjęcie z galerii danego produktu).
- To świetny sposób na zaprezentowanie produktu nie tylko na białym tle, ale także np. w użytku.

Moduł Hero Banner - baner główny na mobilu
- moduł zapewniający wyjątkowy układ elementów nagłówka strony głównej na mobilu: logo oraz pozostałe elementy wyświetlane są na grafice dodanej do modułu.
- dzięki takiemu rozwiązaniu można przygotować bardziej czytelny, pięknie wypełniający cały ekran małego urządzenia banner, który przyciągnie uwagę klientów i nada wizycie odpowiedni klimat.

- napisy na banerze edytujesz w module, dzięki temu nie musisz ich dodawać na grafice, a dodane w module będą się ładnie dostosowywać do różnych szerokości ekranów telefonów.

Moduł banner kafelkowy
- 4 kafelki, w ciekawym wizualnie układzie, o zaokrąglonych rogach. Moduł umożliwia stworzenie dowolnej liczby takich kompletów kafelków (po 4 kafelki) i użycie ich na różnych typach podstron w sklepie. Układ kafelków pozostaje niezmienny, na każdym kafelku możesz dodać tekst i dowolny link.
- to atrakcyjny, uniwersalny sposób prezentowania Twojej oferty: głównych kategorii w sklepie, ciekawych kolekcji, poszukiwanych marek, sezonowych okazji czy nawet konkretnych produktów.

Moduł bannery parallax
- banery parallax na desktopie przesuwają się “w tle”, zajmują całą szerokość strony. To ciekawy efekt nadający głębi i ruchu. Na banerze możesz dodać dowolny tekst, zmienić treść na przycisku i podlinkować go do wybranej strony. Możesz stworzyć dowolną ilość tych banerów i używać ich na różnych typach podstron w sklepie.
- to dobry sposób na przełamanie monotonii na stronie, lub zaciekawienie klienta zaskakującym banerem pod stopką.

Moduł licznik do wybranej daty
- Moduł umożliwia stworzenie dowolnej liczby “liczników” i używanie ich na różnych typach podstron. Licznik to zegar, odliczający w dół, do zadanej przez Ciebie daty i godziny.
- po dojściu do zadanej daty - znika. Nie ma więc potrzeby pilnowania, ani ręcznego wyłączania licznika.
- Licznik to świetny sposób eksponowania trwającej promocji, dodaje pilności zakupom. Jego zadaniem jest zwrócić uwagę klienta i przekonać do szybkiego podjęcia decyzji o zakupie.
- Świetnie się sprawdzi w okresach wzmożonych promocji: świątecznych, black friday, czy okazji, takich jak: Dzień Matki, Dzień Dziecka itp. Możesz go też wykorzystywać na co dzień, np. do promowania “produktów dnia”, albo do zapowiadania premier nowego asortymentu.

Moduł pasek z przewijanym tekstem
- Pasek stale przewija tekst, i zatrzymuje się po najechaniu na niego kursorem, co umożliwia klientom wygodne przeczytanie tego tekstu. Moduł umożliwia stworzenie dowolnej liczby pasków i użycie ich na różnych typach podstron.
- Mikro animacje, takie jak przesuwanie paska, mają za zadanie przyciągnąć wzrok klienta, ożywić jego interakcje ze stroną i uniemożliwić przegapienie przez klienta zaplanowanych w pasku treści.
- Można go wykorzystywać do przypominania o dogodnych warunkach zakupów w sklepie (np. o darmowej dostawie), o trwającej promocji, o ważnych aktualizacjach (np. planowanym urlopie lub przestoju w dostawach przesyłek), itp. To wygodny sposób komunikowania ważnych informacji.

Moduł wstążka graficzna
- Moduł umożliwia stworzenie graficznego oznaczenia, wyświetlanego na kafelku produktowym, na listach produktów. Można np. oznaczyć dodatkową grafiką produkty, których cechy są szczególnie poszukiwane przez klientów.
- Moduł pozwala na stworzenie dowolnej ilości wstążek, ale na każdym kafelku produktowym możesz wyświetlać tylko jedną graficzną wstążkę (jeśli ten sam produkt zostanie oznaczony dwiema wstążkami, grafiki nałożą się na siebie). Oznaczanie produktów odbywa się w module, polega na podaniu “id” produktu.
- Wstążki wyróżniają produkt spośród innych prezentowanych na listach. Postaraj się, żeby dostarczały cennych wskazówek, a klient szybciej odnajdzie to, czego szuka i na czym mu szczególnie zależy.

Moduł wstążka tekstowa
- Moduł umożliwia stworzenie tekstowego oznaczenia, wyświetlanego na kafelku produktowym, na listach produktów. Działa tak samo jak moduł “wstążka graficzna”.
- Moduły zostały tak zaprojektowane, że możliwe jest wyświetlanie na jednym kafelku produktowym jednocześnie wstążki graficznej i tekstowej.
- W module możesz wybrać kolor tekstu i kolor tła wstążki.

Moduł okrągły kafelek kategorii
- Moduł umożliwia dodanie grafiki, podpisu oraz linka. Grafika powinna mieć proporcje kwadratu, zostanie automatycznie zaokrąglona.
- Dodano efekt “hover” po najechaniu na kafelek, żeby zasugerować użytkownikom, że jest to element klikalny.
- Moduł umożliwia stworzenie dowolnej ilości kafelków i wykorzystanie ich na wielu podstronach.
- Z kilku kafelków wygodnie ułożysz całą sekcję, żeby zaprezentować klientowi, np. najważniejsze kategorie w sklepie. Dzięki wydzieleniu każdego kafelka jako osobnego modułu, samodzielnie decydujesz o ilości kafelków, jaką chcesz dodać.

Moduł lista produktów z banerami między produktami

- Umożliwia wstawienie do 4 banerów na liście produktów, pozwala zdecydować po którym produkcie ma się wyświetlać każdy z banerów, dodać linki, oraz zdecydować czy grafika ma zajmować szerokość jednego kafelka czy dwóch. Możliwe jest też ukrycie każdego baneru na mobilu. Dzięki takiemu rozwiązaniu możesz pięknie poukładać swoje banery niezależnie od ilości produktów w danej kategorii, czy od wyświetlania jedno lub dwukolumnowego widoku na mobilu.

- Możesz także zdecydować, czy banery mają być wyświetlane tylko na pierwszej stronie listy produktów, czy też mają być powtarzane na wszystkich stronach (kiedy w kategorii jest np. kilkanaście stron produktów).

- Banery mogą być wyśrodkowane względem kafelka produktowego lub wyrównane do jego górnej krawędzi.

- Dzięki temu modułowi możesz w estetyczny i nienachalny sposób przemycić dodatkowe komunikaty sprzedażowe, promocje lub informacje między produktami, dokładnie tam, gdzie mają największą szansę przyciągnąć uwagę klientów. To doskonałe narzędzie do zwiększania konwersji bez zakłócania płynności przeglądania oferty.

Moduł menu z banerami dla kategorii

- Moduł umożliwia wyświetlanie banerów po rozwinięciu menu na desktopie. Banery mogą zostać przypisane do kategorii głównych i do podkategorii.
- Moduł umożliwia dodanie do 30 banerów (o maksymalnych wymiarach: 315px szerokości i 500px wysokości).
- Banery mogą być podlinkowane pod dowolny adres.
- Banery w menu przyciągają wzrok już na etapie przeglądania kategorii, pomagając wyróżnić najważniejsze działy, promocje lub nowości. To idealne miejsce na subtelny marketing, który nie przerywa ścieżki zakupowej, a jednocześnie skutecznie kieruje uwagę klientów tam, gdzie tego chcesz.

Wymiary grafik szablonu znajdziesz tutaj:

wymiary grafik >>

Warto też po zakupie zaznajomić się ze wskazówkami edycji:

sprawdź >>

Ten sklep działa w wersji próbnej. Co to oznacza?